Långsamt men behagligt

Det gick inte alls fort idag. Tiden blev väl lite sämre med tanke på att det var uppför mestadels den sista 1,5 km ungefär. Men det gick överlag långsamt. Skitsamma tycker jag eftersom det kändes så pass bra i kroppen! Andningen gick suveränt, benen kändes förhållandevis lätta.

Det enda jag kände var lite ont i vristerna och ena vaden men det beror nog på att jag joggat i mina gamla Asics och idag var det utepremiär för mina Biom-C från Ecco. Och de är ju som några kanske vet inte dämpade som vanliga joggingskor. Så jag var lite ovan med dem igen. Men annars gick det faktiskt bra! Jag är nöjd!

Trodde dock jag hade sprungit 5 km när jag var klar. Men ack så jag bedrog mig... 4.7 km! Haha, men det känns också skitsamma =)

Det var soligt, varmt och kroppen var sådär lagom ansträngd så hela träningen liksom känns härlig!

Nästa gång ska jag pressa mig så jag får flåsa ordentligt. =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej hopp! Visst hade du haft en Hogengård sportBH? Hur är de på storlekarna i både kupa och omkrets??

2010-04-14 @ 22:23:19
Postat av: Emma

Jag upplever iaf de BH-arna som normala i kupa och omkrets. Men vill man att den ska sitta stenhårt så ta en kupstrl mindre! Det är typ 5 hakar bak som man knäpper också så den sitter där den sitter

2010-04-14 @ 22:33:04
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Jis

Kom igen Emma, du är superduktig. Sluta klanka ner på dig själv å hur snabbt det går, det viktiga är att du kommer ut å gör det du tänkt dig. hejja hejja!

2010-04-14 @ 22:38:52
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.sde
Postat av: Emmeline

Du är duktig! :o)

2010-04-15 @ 07:08:38
URL: http://www.emmelines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0