Dagens kost - dag 4

Ja idag har det ju gått riktigt bra måste jag säga. Känner mig grymt nöjd faktiskt!! Jag kommer inte vara SÅ benhård denna omgång med Low Carb. Jag kommer nog ta en kaka eller så när det bjuds, men inte vräka i mig 10 stycken liksom. Och inte flera gånger i veckan.

Det är ju som bekant inte det man äter ibland man blir tjock av, utan det man äter varje dag.

Frukost:
2 stekta ägg + yoghurt
Mellis: 1 banan
Lunch: Chiliconcarne
Mellis 2: 1 banan
Middag: Kycklinggryta med kokta grönsaker
Övrigt: Cashewnötter, kanske ett halvt hekto, 2 koppar kaffe med mjölk. 1 glas juice (oops)

Nu är det tack och god natt!! Fredag imorgon, äntligen helg!!! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Banan ingår ju inte i low carb kost. Den är ju fullspäckad med kolhydrater.

2009-10-16 @ 07:52:00
Postat av: Annika

Nej det är ju sant att det är det man äter varje dag som gör skillnad. Jag tror det bara är bra och sunt (om inte annat för själen:)) att unna sig något litet då och då o inte vara för hård mot sig själv :) Låter som du haft en nyttig dag iaf ;) Hoppas du får en bra helg!

2009-10-16 @ 07:53:30
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Emmas Form

Maria: Jag vet, men jag tycker frukt är bra!

2009-10-16 @ 15:00:09
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0