Lite sämre, men ändå bra!

Sträcka: 4,1 km
Tid: 29 min
Snittid per kilometer: 07:04 min
Snittpuls: 165-170 bpm

Lite långsammare än sist. Men ändå helt okej tycker jag. Bara ca 30 sekunder långsammare ju! Var jobbigt idag dock. Ville nästan ge upp vid 2 km. Vid den sträckan brukar det alltid kännas jobbigt men det brukar gå över och ändå flyta på. inte idag. Idag var det jobbigt ända in i mål.

Men jag tjurade på och tog mig fram i alla fall! Dessutom var det blankt av is på vissa ställen så jag fick trippa fram ibland. Kanske det som gjorde det extra jobbigt också! Fick inte till rytmen.

Sket i att springa vid älven idag också. Det såg ännu halkigare ut där nere!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tycker att det är en bra tid =)

starkt av dig att inte ge upp när det tar emot!

2009-03-21 @ 11:57:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0