Dop = fika i mängder

Ja det fanns massor med gott fika att äta efter dopceremonin - Smörgåsar, tårta, muffins, chokladbollar, småkakor m.m. Och ja jag åt... en smörgås, muffin, liten chokladboll och kanske tre skedar tårta. Tänker dock inte ha dåligt samvete över det utan jag hade bestämt redan innan att idag får bli en sån dag!

Blev att vi åt lunch på Max också. Men tog en low carb-burgare och ramlösa där i alla fall. Lite lustigt tyckte jag det var när kassabiträdet frågade om vi ville ha pommes frites till våra mål. Om man beställer en hamburgare utan bröd hur troligt är det att man vill ha pommes frites som inte ens ingår i målet då? Jaja.. jag tyckte i alla fall det var en konstig fråga.

Köpte förresten en ny tunika på Esprit idag. En rosa för en gång skull... min garderob som typ består av svart och vitt! Se här! Lite dyr men det fick det vara värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0