Bikinijakten kanske är över

Ja jag surfade runt lite mer på bikinisar och hittar inte mindre än TVÅ möjliga kandidater på La'Redoute! Helt otroligt att det fanns i 75E!!! Hör inte till vanligheterna att det finns E-kupor om man har under 80 i omkrets på vanliga affärer och webbshoppar.

Så jag slog till och beställde dessa två. En vanlig och en halterneck. Tveksam till halterneck egentligen då det brukar kunna bli alldeles för tungt i nacken. Men med rätt kupstorlek kanske det blir lättare ändå, vi får se!

Håller tummarna för att de passar för isåfall har jag två set att ha på mig i Thailand, till en summa av dryga 460 kr! Lite mer prisvärt än att bara köpa en BH för 399!




Kommentarer
Postat av: Katarina

Kul att du hittade rätt storlek! Hoppas de passar. Jag kanske borde kolla in deras utbud själv. Twilfit brukar vara duktiga på storlekar annars, hittade en fin bikini där förra året :)



Sv: Nej naturdieten är inte god. Köpte den för att testa och kan inte bara slänga den känns det som. Dricker den bara när jag verkligen inte har ork att fixa mat.

2010-01-30 @ 19:50:21
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

snyggt!♥

2010-02-02 @ 22:35:46
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0