För ovanlighetens skull...

... har jag träningsvärk, haha. Känns som ett konstant tillstånd just nu. Men det blir ju så när man går på pass man inte är van vid och tränar kroppen på ett sätt den inte gjort på länge. Ryggen och axlarna är grymt ömma!

Ikväll blir det promenad. Tänkte köra Functional Power egentligen, men det blir för stressigt i och med matlagning osv. A slutar också lite senare idag. Så vi kör spinning imorgon istället! Lika bra kanske, jag vet inte om mina axlar skulle palla att stå och hålla i en pinne ovanför skallen i 35-40 minuter idag!

Nu är jag hungrig så det får bli en banan innan maten. Ska även diska och röja lite här innan A kommer hem från universitetet.




Kommentarer
Postat av: fettoflicka

det är bra att ta en prommis dagen efter ovan eller extra hård träning. träningsvärken försvinner men samtidigt blir inte kroppen så slutkörd.

fortsätt så:)

2009-09-03 @ 17:05:32
URL: http://fettoflicka.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, visst är de så!

2009-09-04 @ 14:13:30
URL: http://heysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0