Värk i kroppen

Usch, lite halvrisig idag faktiskt. Ont i rygg och höfter främst... vet inte om det beror på jobbet eller om det är nån bacill som intagit min kropp... Lite rosslig i halsen med, men sjuk tänker jag då inte bli.

Men jag tog det säkra före det osäkra och skippade träning. Man vill ju vara lite försiktig såhär i influensatider. En jobbarkompis har varit hemma en vecka med halsont och chefen har tydligen körtelfeber... Så det skulle inte förvåna mig om man åker på någon skit snart.

Kommentarer
Postat av: amanda

kan du tipsa lite om hur man kan gå ner i vikt genom träning? jag har börjat köra spinning nu, är det en bra form att förbränna fett? (behöver gå ner 10-12kg för att komma på en hälsosam vikt)

Du får jätte gärna tipsa om andra former med :) har svårt att springa bara på grund av knäna som ja haft problem med sen början på högstadiet..(är 20år nu)Maten försöker jag sköta någorlunda, äter pasta o potatis ibland men begränsar mig då med att bara få äta 1 potatis osv.. Jag har träningskort för både gym, spinning och typ gympa pass.

2009-11-16 @ 15:41:19
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0