Träningsfritt

Imorse kände jag inte för att packa med mig några träningskläder så jag sket i det idag. Men imorgon ska jag ta med dem igen och köra något pass. Får se vad det blir =) Tänkte simma till helgen igen också. Och KANSKE köra Bodycombat direkt efter jobbet kl 15 på fredag. Skriver kanske så jag slipper skämmas om det inte blir av ;)

Nu har jag nyss kommit hem och ska slösurfa lite innan vi sätter igång med mat och grejer här hemma. Kanske blir en promenad sedan dock.

Ja angående träning och viktminskning igen
- Givetvis är kosten viktig också. Men samtidigt handlar det ju om kalorier in och kalorier ut. Gör man av med mer än man tar in går man ner i vikt. Sedan är det väl lite individuellt vilket kost som fungerar optimalt för att man ska kunna viktminska och bygga upp kroppen samtidigt. Det kan vara lite trixigt att få till den balansen, tycker jag! Men det är ju bara att prova sig fram!

Jag har gått igenom några faser i min viktresa. Ätit mycket och gått ner i vikt. Ätit lite och gått ner i vikt. Tränat mycket och ätit lite och stått still bara för att kroppen vägrar släppa ifrån sig vikt om jag äter för lite. Ätit GI/Low Carb och tränat mycket och gått ner lagom fort... osv. Just nu står jag mest still, men det beror helt enkelt på att jag äter för mycket skräp. Typ fika på jobbet, för mycket extra på helgen osv. Måste bli ett slut på det så man inte blir en julegris lagom till 24:e december =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag undrar också över det shampoot, Syoss eller vad det heter. Man kanske skulle testa det när det Tresemmé är slut, vilket borde bli julen 2013... :D

2009-11-18 @ 17:47:07
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0