Shopping

Ja jag är ju bra på att slösa mina stackars slantar jag. Igår beställde jag först Guitarhero-gitarrer till Wii:et. Sedan klickade jag in på bubbleroom.se och beställde lite! Men jag tänkte att jag måste ju ha fina kläder om jag ska jobba på självkänslan också... ehrm... ;)

Rosa kjol med spets. Tyckte den var söt, så kan man kombinera med något tufft.
Vit enkel topp. Gillar att det är lite längre ärm
Kjol med dragkedja. Me like!
Svart topp. Snygg till jeans tänkte jag.

2-4 dagar står det på leveransen, men jag vet inte hur snabba de brukar vara? Vet någon annan? Jag har aldrig beställt därifrån tidigare!

Bloggen är förresten skitseg. Började göra om designen men det får vänta för jag kan inte klicka in på designsidan längre, det blir bara vitt eller så står sidan bara och laddar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina kläder, kjolen med dragkedjan är riktigt snygg!

Blogg.se skulle väl göra några uppdateringar igår, kanske därför som det var segt... fast det var väl mellan 00-06? Å andra sidan tycker jag alltid att Blogg.se är segt numera på kvällstid! :/

2009-11-25 @ 06:48:43
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Mia

De där med pengar som rullar e jag nog expert på... min kära sambo påminde mig om att jag redan har spenderat ca 15 000kr på 2 dagar....upps =S

2009-11-25 @ 20:48:55
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0