Kvällsfunderingar

Ja egentligen funderar jag väl inte på så viktiga grejer. Men idag slog det mig att jag faktiskt borde börja simma en gång i veckan. Och då tänkte jag mig att det skulle vara på en lördag eller söndag. Tänk vad skönt att köra lite simning sådär på helgen och sedan sätta sig i bubbelpoolen och softa.

Simning är ju bra och skonsamt och man tränar ju faktiskt hela kroppen utan att det känns som man tränar, tycker jag. Dessutom kan det nog vara ganska avslappnade och avstressande gentemot all annan träning man tränar. Där man svettas järnet i grupp och med hög musik dunkande i öronen.

Ska se om jag hittar någon baddräkt som är passande för jag tror inte jag har lust att simma i min trekantsbikini, haha!

Fast jag skulle nog helst vilja ha en baddräkt med inbyggd BH eller typ band under bysten om det finns. Någon som har koll?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Simma var länge sen jag gjorde. Synd att vår simhall renoveras, annars hade jag blivit inspirerad (eller jag blev ju inspirerad) av dig och åkt och simmat i veckan :)

2009-11-09 @ 22:40:51
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Dessi

Kolla in Soc på stadium.se!

2009-11-09 @ 23:03:16
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0