Slapp söndag.

Hela jag känns slapp och plufsig. Har mest legat hela dagen och glott på TV... jag kollar nästan aldrig på TV, förutom på helgen. Blir mer film och serier som man får tag på... på annat sätt ;-)

Hockeyn gick ju utmärkt i alla fall! Sedan kikade jag på en film, Fanboys. Den var helt okej. Gillar man Star Wars-nörderi så gillar man den nog ;-)

Nu ska jag duscha. Ladda mentalt för morgondagen och ladda iPoden. Måste tanka lite ny musik in i den också så jag har något att jogga till. Lite less på nuvarande playlist!

Ja för imorgon skall jag springa. Likt en gasell. Eller så ser jag mer ut som en michilingubbe som lufsar fram...

Dagens band: Wolf Parade

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Hehe...inte kan du se ut som en michellingubbe! De är ju helt vita och har massor med bildäck runt hela kroppen ;) Du är ju snygg!



Kram!

2009-05-04 @ 06:01:30
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: kajsa

insirerande blogg!! läs mina bästa hälsotips på min blogg!!

2009-05-04 @ 12:33:32
URL: http://tankarifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0