Veckans vikt

67.2 kg. Ja det är jag mycket nöjd med igen! Har pendlat upp på 68.5 till och med i veckan. Det visar ju bara på att vikten verkligen hoppar lite fram och tillbaka och att man inte bara skall förlita sig på vågen när man vill minska i omfång!

Mätte mig lite snabbt också, har inte mätt mig sen februari så jag börjar om på noll nu. Vill ni se hur många centimeter jag totalt förlorat så gå in under kategorin Vikt och Mått och läs gamla inlägg!

Under byst: 82 cm (-1 cm)
Midja:
84 cm (-0.5 cm)
Mage:
93 cm (-1 cm)
Stuss:
102 cm (-1,5 cm)
Lår:
59 cm (-1 cm)
Vader:
35,5 cm resp 36 cm (oförändrade)

Vikt:
67,2
Längd:
167 cm
BMI:
24.1

Idag väntar tvättstugan och så ska jag dammsuga av golven en sväng. Ni vet, när man har djur är det ett evigt dammsugande om man inte vill leva i en hög med damm.

Sedan kommer A hem från Stockholm i eftermiddag. Can't wait! =) Då ska jag hångla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är :)

2009-06-21 @ 19:19:46
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad duktig du är! :-) Vilken diet går du på?

2009-11-15 @ 21:44:52
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0