Mått för mars 2010

Jag räknade inte med några jätteförändringar, men lite har det blivit ändå trots allt! Får man skylla på att man är PMS-svullen? För i så fall gör jag det, hehe. Nej, men jag har ju knappt gått ner i vikt sen förra mätningen så det är klart det märks på måttbandet också!

Man kan ju inte stå stilla i vikt och förlora massor med centimeter, det är inte logiskt =) Men lite kan man förlora i alla fall! =)

Över byst: 93 cm (-0 cm)
Under byst: 81 cm (-0,5 cm)
idjan där den är som absolut smalast: 76,5 (-0,5 cm)
Midja, 2 cm över naveln: 83 cm (-1 cm)
Mage, rätt över navel: 92 cm (-1 cm)
Stuss:
101 (-1 cm)
Lår:
61 cm (-0 cm)
Vad:
36 cm (-0 cm)
Överarm på tjockaste stället:
29 cm (-0 cm)

Kommentarer
Postat av: Karin

fast jo..man kan ju stå stilla i vikt men ändå minska i omfång. Blir musklerna större så tar ju dom mindre plats än fett, samtidigt som musklerna väger mer än fettet =)

2010-03-06 @ 09:47:31
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Karin

Sorry, jag missförstod det du skrev :)

2010-03-06 @ 15:12:31
URL: http://www.soija.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0