Jag är bäst!

Drog på mig träningskläderna ändå idag och fick skjuts till IKSU av A som skulle iväg på ICA Maxi. Först tänkte vi att vi skulle hämta mina skor men när jag ändå skulle dit så var det väl lika bra att träna på plats!

Så jag avverkade 5 kilometer på löpis idag. Känns grymt tungt än så länge så det tog mig 41 minuter. Då började jag med att gå cirka 5 minuter i hyfsat rask takt, sen joggade jag drygt 20 min, fick gå en stund, joggade, gick och joggade typ de sista 700 meterna in i "mål". Bättre tid än sist dock så det var ju i alla fall bra =) Men det är lång väg kvar innan jag är där jag var i somras... Jeez alltså, jag flåsar som om jag aldrig rört mig en meter i hela mitt 26:åriga liv!! Å andra sidan struntar jag lite i hur fort jag tar mig fram. Bara jag blir svettig och hjärtat får jobba så är jag rätt nöjd!

Gick sedan ytterligare en stund på bandet fast med lite lutning. Ungefär 10 minuter eller så. Vilade mig en stund efter det och körde sedan lite mage och rygg. Och stretching! Det var skönt för mina ben som fortfarande värker efter joggingen i förrgår =)

Sen prommade jag de 1300 meterna jag har hem! Och nu sitter jag här och är nöjd med min insats för idag! :-D Skall hoppa in i duschen nu och sedan vankas det väl lite middag hoppas jag =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yey vad kul, grattis! :D Kramar

2010-01-09 @ 15:46:34
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter svinbra ju, men visst är det jobbigt när man är sämre än vad man brukar :P

2010-01-09 @ 16:02:39
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: emmy

Härligt jobbat! jag är impad! =)

Kram

2010-01-09 @ 16:08:44
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0