Veckorna går rätt snabbt

Tänk att det redan är 10:e februari... Tycker det nyss var grå december... Men jag klagar inte! =) Längtar till sommaren, det mesta blir mycket lättare då. Jogga ute t.ex. Iofs gillar jag när det är lite halvkyligt när man ska ut och jogga, men -10? Nej tack.

Ska peta i mig lite frukost nu och klä mig, sedan traska till jobbet! Just ja, får inte glömma att packa träningsväskan! :-D Är grymt taggad.

Förresten har jag tjuvvägt mig. Kunde inte hålla mig... 69.3 kg. Kanske går ner lite mer till på lördag? Hoppas =)

Ha en superonsdag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är trist när det ska strula med blogg.se!



Åh längtar också till ljusare och varmare tider. Skulle vara så skönt om det var ljust när man kom hem från jobbet så att man kan jogga då.

Bra jobbat förresten! Blev ju ingen "viktvägg" som du pratade om förra veckan :)

Ha en bra onsdag du med!

2010-02-10 @ 08:03:29
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag brukar också dra mig för att springa ute när det är -10 grader. Men igår kväll gjorde jag faktiskt det och det var inte alls nån fara. Prova vet ja! :)

2010-02-10 @ 10:49:14
URL: http://blabb.blogg.se/
Postat av: Mia

Ibland e det bra att tjuvväga sig =)



SV: visst e det bara att våga nya frisyrer...de växer ju ut igen. Denna gången fick jag behålla min längd...blev lite färg i det i stället och lite lugg! =)

2010-02-10 @ 14:49:17
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0