Dagens kroppsliga upptäkt

Mina överarmar! Förut när jag spände överarmen så var det liksom slappt ändå där i triceps typ och i gäddhänget. Inte nu! Nu är hela armen hård. Man kan inte se någon "bulle" när jag spänner, knappt någon liten upphöjning. Men den är hård! Det måste väl vara en bra början? =) Alla är vi deffade under fettet ;-)

Jag har ju inte direkt tränat armarna så jag blev lite förvånad faktiskt. Men det kommer väl liksom lite på köpet när man gör andra övningar, bröst t.ex.

Nu är det natti natt! Imorgon börjar jag 06!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

SV: Ja, det är egentligen lite hemskt att man är rädd för sånt där. Och går man upp någon dag - so what? Egentligen. Man ska inte vara rädd, man ska ju även hinna njuta. :)

2010-02-08 @ 08:51:26
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0