Befrielse

Det är en befrielse att få träna och svettas faktiskt. Nöta på och bara tänka på att sätta den ena foten framför den andra och hjärnan är helt blank i princip.

Idag blev det 30 minuter och 3.94 km. Så nära 4 km på 30 min! Det tar sig ju måste jag säga! Gick faktiskt ganska lätt också så jag kan nog öka takten lite nästa gång.

Nu efter jul då jag åter tog upp joggingen så var det jobbigt att springa på nivå 8 på löpbandet. Nu är jag mer bekväm i nivå 9. Inte för långsamt och inte så snabbt att det blir tungjobbat. Tänk vad snabbt man avancerar ändå. Inte för att 9 är speciellt snabbt egentligen men för mig är det, det! Snart "flyger" jag fram på nivå 10... hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0