Träningsmål

Några mål att jobba mot!
  • promenera till jobbet och hem varje dag (inte speciellt svårt då jag bara har drygt 1,5 km till jobb) -
  • Förbättra joggingen så jag tillslut kan jogga 5 km på 30 minuter.
  • Träna åtminstone 3 ggr veckan. Pass, gymmet eller jogging spelar ingen roll
  • Alltid ha kul när jag tränar!!! (även om det känns dyngjobbigt, fokusera på det positiva)
  • Försöka att pressa mig själv då jag tycker det går för lätt för att på så viss komma ur min comfort zone. Inte bara jogga i samma takt för att det känns bra utan i så fall öka så det blir jobbigt igen!
Vi börjar sådär så får vi se sedan hur jag har lyckats med mina mål. Låt säga om någon månad! =)

Idag blev det ingen träning. Har ränt runt på stan, Expo och MediaMarkt istället. Men imorrn, då jäklar!

Kommentarer
Postat av: Jonas Hedström

Det där ser ut som ett bra upplägg! Vardagsmotionen är viktig, liksom att ha roligt samt att pressa sig framåt.



Lycka till!

2010-04-11 @ 10:25:07
URL: http://liviform.blogspot.com
Postat av: Jennie

Looking good! :D

2010-04-14 @ 13:12:56
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0