Seg

Jag är sjukt seg efter påskhelgen. Energin är fasen bortblåst... Orkade inte ens försöka ta med mig träningskläder till jobbet idag... Å andra sidan tränade jag ju igår så ingen större skada skedd.

Men jag måste nog reda ut varför jag är så less hela tiden. Har ingen lust med någonting egentligen. Konstigt! Känns bara som man är pepp när solen tittar fram och värmer ansiktet på en... Sommaren känns så långt bort.

Visserligen började jag ju med 9 arbetsdagar i rad så fort jag kom hem från Thailand. Så det kan ju bero lite på det att man är lite omotiverad.

Imorgon är en ny dag. Då ska jag cykla i gymmet tror jag! Kollade på Biggest Loser där de cyklade ett marathon på 1 timme och 17 minuter. Känner att jag måste klå den tiden. Det borde inte vara så svårt!

Återkommer med resultatet då jag genomfört "loppet", hehe.

Se, nu har jag trots mitt bittra inlägg redan något att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Jis

Hm, ska du cykla utomhus eller på gym? På gymmet kommer det inte vara nått problem, men utomhus är det inte lika lätt, lätt att glömma bort motvind, backar, grus osv. När jag cyklar på bra utomhus så kommer jag upp i ca 30-40 km/h och dom på Biggest Loser kom upp i 32 km/h, vilket inte är så illa.

2010-04-06 @ 19:42:58
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se
Postat av: jis

sorry, såg nu att det stod på gymmet ;-)

2010-04-06 @ 21:15:09
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se
Postat av: Karoline

ohh, vad är ett marathon? 4,2mil?

2010-04-07 @ 07:48:59
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0