Som att gå på krogen, fast man cyklar

Och inte skålar i öl utan i vatten.

Ja så kanske man kan beskriva det. DJ spelade massa låtar och remixer som det brukar vara på dansgolvet ni vet. Och vi trampade glatt i takt.

Var faktiskt skoj men jag hade väntat mig mer drag ändå... eftersom alla 75 cyklar var bokade så det var fullt i salen.

Ena instruktören frågade om vi mådde bra och alla var knäpptysta. Då sa han att det var som vanligt på IKSU, noll med respons. haha. Folket kom igång lite med heja-rop och sådär senare iallafall! Själv var jag tyst, var fullt upptagen med att flåsa.

Det som var lite neggigt var väl att alla låtar hade ungefär samma takt hela tiden, så det blev inte så mycket intervaller som det annars brukar vara tycker jag. Jag blev trött, men inte utmattad. Ändå tycker jag att jag tog i? Eller så är det bara så att jag måste vrida på ännu mer motstånd!

Helt klart skoj i alla fall. Alltid kul med lite annorlunda pass än samma gamla vanliga!

Kommentarer
Postat av: danni

Fin blogg :)

Följa varandra via bloglovin ?

puss / danni

2009-09-24 @ 20:17:42
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Jis

Du ska vara med på våra Tour de France spinningpass, 75 min ren plåga men så mkt glädje. Folk skriker, tjoar å peppar till max. bästa passet på hela veckan.

2009-09-25 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0