Body Combat

Idag var jag alltså och testade Body Combat. Faktiskt inte så farligt som jag trodde. Å andra sidan tog jag väl inte ut mig helt med tanke på att jag inte fattade hälften av det som hände, haha. Hade lite svårt att kombinera sparkar och slag, men var sak för sig gick rätt bra =) Var egentligen inte speciellt avancerad koreografi, men jag har rätt dålig koordination.

Sedan hoppade jag väl inte så mycket som man ska heller. Ni vet hur det är när man är ny på något pass, man vet inte vad som komma skall så man törs inte ta ut sig maximalt. Det som jag också tyckte var lite bökigt var ju att man inte slår på något utan bara luftboxar. Jag har ju varit på liknande pass men då har man slagit och sparkat på en säck så det var något enklare, men jobbigare då man möter på motstånd.

Men helt klart godkänt var det så det blir fler gånger. Nu blir det ny release på söndag så då är ju alla nya. Det känns bra ;-)

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad kul det vore att ha så många olika, annorlunda, pass att testa på! min "stad" är så liten så vi har bara få och ganska vanliga :)

2009-09-02 @ 21:32:09
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0