Bättre än ingenting

Ja 30 minuter core blev den enda träningen idag. Men som sagt så är det bättre än ingenting och dessutom går jag ju både dit och hem. Nå, det tar bara dryga 13 minuter enkel väg men ändå! Dock blev det en lite extra sväng tillbaka mot ICA eftersom vi två dumma spån glömde plånboken hemma. Därmed kunde vi inte handla mat på vägen hem frå IKSU som vi hade tänkt.

Jag får tänka att jag faktiskt jobbar stående och gående hela dagarna också vilket gör sitt till motionen, så helt kasst är det alltså inte med 30 min core! Fan vad stark jag ska bli i bålen! Till jul kommer det vara stenhårda muskler där under fläsket ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gjorde precis likadant idag! Fast jag glömde inte hela plånboken utan bara bankkortet..

2009-09-23 @ 19:39:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag tycker att du är duktig, som orkar med att träna och ha ett heltidsjobb. Fortsätt kämpa så är snart magen en fin fin "sexpack"



Kram

2009-09-23 @ 21:38:05
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0