Alla är vi deffade under fläsket

Ja det var vad instruktören sa idag på coren, haha. Lite roligt tyckte jag!

Blir frustrerad förresten. Kan inte hitta mitt måttband! Tänkte som ta nya mått nu och börja om lite med mätningen. Vet ju att jag ökat säkert 3-4 cm i midjan minst. Känner det på jobbyxorna så jag skulle vilja ha lite koll. Om nu coreträningen ger resultat vill man ju se det i minskat mått runt bålen också. Men jag får väl kanske ha arbetskläderna som måttstock om jag inte hittar måttbandet.

Jaja, nu ska jag duscha, trycka i mig lite föda och sedan en sväng till färghandeln så jag kan måla mitt skrivbord någon gång!

Kommentarer
Postat av: A

Så du ska måla du.. Så ser jag på ;)

2009-09-19 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0