Sjukt segt

Det gick förbannat segt att jogga idag. På 20 minuter tog jag mig endast strax över 2,6 km. Inte direkt världsklass om man säger så. Men jag tog mig i alla fall ut, så det är väl alltid något! Hemskt att man tappat så mycket dock! Men det är väl bara att börja om och inte ge upp! Lite trist när man blir omsprungen av en som riktigt flyger fram... men men!

Har en slappardag i övrigt. Håller mig nog hemma resten av dagen och bara slöar tror jag. Är så himla skönt när man sliter på veckorna. Pengar sparar man ju också, fast jag är sugen på att beställa lite kläder faktiskt. Hittade en skjorta/blus och en cardigan på Ellos som jag vill ha! Så varför inte... Ska klicka in och kolla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0