Härligt!

Blev träning idag efter jobbet! Körde ungefär 30 minuter styrketräning och 20 minuter crosstrainer. Körde ett program på crossen som heter typ "spänst och styrka" vilket var skitjobbigt. Lätt i början men sedan blev det tuuuungt vill jag lova. Men kändes bra efteråt! Räckte gott och väl med 20 min, var helt slut sen!

Ikväll har Strömpilen (galleria) öppet till 22 så jag funderar på att ta mig en tripp till fots dit ner och kolla om de har några jeans på H&M. Då får jag lite promenad idag också! Men jag får se om jag orkar.

Ska börja med att duscha och få i mig lite föda, sen får vi se!

Har skramlat ihop 237 motionsminuter hittills denna vecka, så det känns super!! Då räknar jag de promenader jag tar utöver det jag går till och från jobbet och all annan träning förstås (spinning osv).

Denna vecka blir en bra träningsvecka! =)

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad flitig du är. Du förtjänar verkligen att köpa dig något nytt.



Kram

2009-10-29 @ 19:31:28
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Karoline

heja dig! jag har prommat och simmat =)

2009-10-29 @ 19:31:55
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0