Det går rätt okej

Ingen promenad idag heller. Fortfarande tjock i halsen. Visst, promenaden kanske inte skulle skada direkt, men jag tar inga chanser. Min ambition är att kunna träna core och ev spinning på lördag så då vill jag vara tiptop!

Med mat och annat går det bra! Har redan tappat en del i vikt, men nu ska jag inte hålla på att väga mig stup i kvarten utan vänta. Inbillar mig att arbetsbyxorna redan sitter lite lösare, men det är nog bara inbillning ;) Resultat får ni höra sen någon gång, hehe.

Det fanns tårta i kylen på jobbet igår. Jag har hållit mig. Trots att man sitter där helt ensam med sin tråkiga banan så höll jag mig. Visst är det ganska lätt att man trillar dit om man sitter ensam på jobbet/hemma och inte har speciellt mycket att göra? Man äter av ren tristess liksom!

2 arbetsdagar kvar och i vanlig ordning har veckan sniglat sig fram. Så sjukt less!! Men man ska vara glad att man ens har en inkomst... Försöker intala mig det då och då så känns det inte lika jobbigt. Men nog fan önskar jag att jag hade något mer kreativt att syssla med.

Nåja, vad är en bal på slottet... Arbetskläderna är på och det är dags att börja traska iväg snart.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, det är verkligen svårt att sluta tugga ibland. Det har liksom blivit så invant att snart gör man det väl utan att ha någon mat i munnen. Ungefär som rökare "röker" pennor och liknande då de håller på att sluta röka.



Mmm... man ska vara glad för vad man har, även om det inte är mycket. Men självklart betyder inte det att du kommer stanna där resten av dit liv. Själv pluggar man ju fortfarande och det genererar inte mycket pengar. Dessutom får man ju inte den där eftertraktade arbetslivserfarheten som du får nu (om en enformig sådan ;D), så kämpa på.



Peppkramar!

2009-10-01 @ 15:51:07
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: J

Låter smart att vänta faktikst, hoppas du blir frisk snart :) Hoppas du fick en trevlig dag på jobbet. kramar

2009-10-01 @ 18:39:50
URL: http://jsviktiga.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag va riktigt nära på att äta en ostbulle idag. Men jag vet att så fort jag inte ätit ordentligt (som innan idag) att jag triggar alla mina kolhydrats spröt...men som tur e så höll jag emot. Annars hade jag blivit otroligt besviken på mig själv. Jag hade ju bara "lurat" mig själv och ingen annan!

2009-10-02 @ 17:21:35
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0