Vad tänkte jag med?

Jag skriver ett inlägg om hur slaskigt det är ute och i samma inlägg skriver jag om jogging. Ni såg väl redan där att den ekvationen inte går ihop?

Efter 10 minuters joggande var jag dyngsur om fötterna och förbannad. Men eftersom jag redan var ute vägrade jag ge upp så jag joggade vidare med slask runt fötterna och benen. Ja, för det spratt fan upp på benen också!

Efter 25 minuter blev jag less på skiten och gav upp. Stannade av och promenerade sista biten hem.

Jag är åtminstone uppe i 281 motionsminuter. Inga 300 än, men vad vet man! Kanske hinner träna imorgon också.

Mmm... nu luktar det kaffe från köket

Kommentarer
Postat av: ullis

Ja man kan tycka det men min kära man har redan tänkt på det och luftat dem. Han kan sånt!

Tack ändå för att du föreslog det :o)



Du är GRYM! Jag minns förra året när jag var ute och powerwalkade och joggade i slask och plaskväder, inte kul men ändå var det så skönt sen efteråt. Många motionstimmar blir det ;o)

WoooW Emma!

2009-11-07 @ 12:07:27
URL: http://mountainstream.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha, men jag tycker du ska dig en eloge för att du tog dig ut och joggade i det äckliga vädret! Jag skulle vara nöjd resten av helgen då. :D

2009-11-07 @ 12:57:05
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: My

duktig du är som trotsar vädret :D själv körde jag gym idag, orkade inte ta promenad och jogga i regnet..

2009-11-07 @ 13:48:20
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0