Spinning etc

Körde 50 minuter spinning idag. Skittråkigt pass och jag bara kollade på klockan hela tiden och ville att det skulle ta slut!! Men jag tog mig i alla fall genom det! Innan körde jag lite mage och biceps i gymmet och gick i rask takt på löpbandet i 25 minuter också. Slutade lite tidigare så var tvungen att roa mig med något innan spinningen.

154 minuter hittills denna vecka! =) Grymt nöjd faktiskt. Imorgon får bli en vilodag hade jag tänkt. Sedan träning på torsdag igen! Vad vet jag inte riktigt än, får se om det kanske blir nåt annat än spinning för en gång skull. Har ju som bekant massor att välja på...

Nu en sväng till ICA Maxi för veckans handling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0