Så grymt med helg

Igår var det fest för två här i mitt lilla tillfälliga boende. God mat, vin, helt underbart sällskap och guitar hero. Jag ägde givetvis!

Idag blir det en promenad ner på stan för att kika lite. För jag har ju i alla fall promenerat några gånger denna vecka. Så HELT off är jag inte. Ni får tänka att jag snittar ungefär 1,5-2 mil varje dag också. På jobbet. Då är man ganska mör i kroppen sen. Ingen ursäkt för att inte träna högintensivt men ändå. Jag sitter inte bara på arslet hela dagarna =)

Tack vare att jag rör mig så mycket i vardagen så kan jag hålla vikten på en rätt ok nivå tror jag. Jag går inte ner såklart, då måste jag anstränga mig mer. Men jag går inte heller upp, om jag sköter kosten hyfsat. I veckan har det inte blivit så mycket slarv t.ex. Så jag är lugn.

Bara jag kommer in i lägenheten och får ordning på saker och ting ska jag börja med LCHF på riktigt igen. Lättare att syssla med det när resten av livet är mer strukturerat. Då ska de sista 5 kilona bort. Eller om det är 3 kanske. Vet ju inte då jag inte kan väga mig för tillfället.

Men på månadg är jag åter i min lägenhet så då kan jag börja hålla koll igen!

Vad pysslar ni med i helgen då? Nåt spännande? =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag pyser till Borlänge och spanar på kläder! Garderoben måste uppdateras som alltid. :)



Trevlig helg!

2009-05-16 @ 10:33:05
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag sparar pengar i helgen och är hemma, plus jobb och skolarbete du vet :P jiha Jävla fint väder är det iaf och man blir hyffsat grillsugen! När du kommer ner måste vi ju grilla! =)

2009-05-16 @ 20:27:12
URL: http://katjasfoton.blogg.se/
Postat av: Ivana

Jag tvingas ikväll att se på Melodifestivalen och betygsätta alla bidrag, vad gör man inte för sina vänner? :D Hoppas du får en förträfflig helg!

2009-05-16 @ 23:16:22
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0