Mastodontpromenad

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Bestämde mig för att bege mig ut på en lång promenad. Eller ja... inte ensam då ;-) Blev en tur från Ålidhem till Mariedal. Kikade runt lite där och gick sedan hemåt igen via Nydalasjön. En tur som jag nyss mätt upp till 1,2 mil ungefär. Inte så illa pinkat.

Totalt har det blivit 300 minuters promenader denna vecka. Känns helt okej.

Nu ska jag vila fötterna och dricka en kopp kaffe. Till middag vankas det tacos! =)

Helgen har varit grym!

Kommentarer
Postat av: Pulver

Nydalasjön har inte bara en bra motionsslinga utan även mycket vackert att erbjuda.

2009-05-17 @ 22:55:14
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0