Lepigen X-Strong

Jag fick för en tid sedan testa Lepigen X-Strong. Eftersom jag är skeptisk till preparat överhuvudtaget så tänkte jag att jag ändå skulle testa. Bara för att se vad det kunde vara. Sagt och gjort så provade jag!

Produkten sägs dämpa hunger och ge extra energi och på så vis ska man alltså kunna gå ner i vikt. Ganska logiskt, eller hur. Läs mer här.

Däremot märkte jag faktiskt ingen skillnad mot för innan. Jag vet inte om jag blev extra pigg. Så för mig funkade det inte direkt. Ner i vikt gick jag tyvärr inte heller. Kanske några hekto, men det berodde nog på kosten jag käkade. Inte kapslarna tyvärr. Önsketänkande kanske? =)

Det finns inga genvägar. Man måste äta rätt och motionera. Sen kanske vissa medel kan hjälpa till på vägen, på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej det finns nog inga genvägar. Livet ska inte vara lätt helt enkelt! Hoppas din helg varit bra! Själv har jag fixat göteborgsvarvet (stolt!) och blivit faster :)

Hoppas allt går bra med flyttandet(?) också :)

2009-05-17 @ 19:41:51
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Pulver

Kapslarna kanske hjälper något men precis som du säger så måste man även se över kost och motion.

2009-05-17 @ 22:58:18
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Caroline

Hm, så det funkade alltså inte...trist. Det finns med andra ord inga genvägar...

2009-05-18 @ 15:17:39
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0