Träningen gick superbra

Vad härligt det var att träna idag. Inte så mycket folk och mycket energi! Blev först 12 min uppvärmning på löpbandet. Började först i  8 km/h några minuter och sedan sprang jag nästan resten i 10 km/h. Vart jobbigt men jag kände att jag kunde pressa mig trots allt. Ska testa och se hur länge jag orkar i den farten någon gång framöver.

Sedan styrketräning i 60 minuter. Försökte köra igenom hela överkroppen så gott det gick. Blev övre och nedre ryggen, axlar, bröst, biceps, mage. Glömde triceps dock. Sedan körde jag också in och utsida lår. Kommer bränna imorgon, känner det redan nu.

Grymt nöjd!

Vad gör ni idag? =)

Kommentarer
Postat av: ida

åh vad avis jag blir! själv har jag skav i halsen och huvudvärk så jag vågade inte chansa. skulle kört combat, längtat som bara den, men hellre slippa bli sjuk!!! blir lite brödbak istället!:P



duktig du är!! kram

2009-03-27 @ 18:34:54
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: annawii

Jo klart du törs gumman! Det är bara rara bloggare där och jag ska se till att ta emot alla :). Och du får ju självklart ta med en vän!

kram

2009-03-27 @ 19:32:51
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Lovisa

Kul att det gick så bra för dig idag! :)



Ikväll ska pojken hit, vi ska mysa, se film osv :) har nyss ätit god kvällsmat med mamma och syrran! :)

2009-03-27 @ 20:14:12
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0