TGIF!!

ÄNTLIGEN säger jag bara. Fasen nästan aldrig varit såhär less på jobbet... Haha. Eller jo, kanske :-P I helgen blir det lugna puckar. Middag hos en f.d arbetskamrat imorgon, sedan inte så mycket mer. Träna, ja det måste jag förstås! Nu ska jag inte banga ur... :-) Känner mig ganska taggad på att jogga faktiskt!

Drömde inatt att jag flög fram på vägarna, att steget var superlätt. En önskedröm eller en sanndröm? Den som lever får se.

Nu ska jag rota fram någon slags middag!

Vad händer i helgen hos er? :-)
Hade inte tackat nej till dessa spett nu!!

Kommentarer
Postat av: Soya

Dricker ett glas vin och kollar på Big Brother :)

2009-03-13 @ 23:15:57
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0