God morgon!

Idag kravlade jag mig upp i tid minsann! Skönt att slippa stressa. Övervägde nästan att promenera till jobbet men jag ångrade mig när det verkar se ut som töväder utanför fönstret. Blöta fötter vill jag inte gå med hela dagen, och gummistövlar äger jag tyvärr inga.

Funderar lite på vad jag ska äta till middag idag. Förslag? Till lunch blir det i alla fall tacosallad. Mums! :-) Måste skärpa till mig nu! Ätit för mycket kolhydrater senaste dagarna. Inte så mycket godis kanske, men fel mat.

Kommentarer
Postat av: Mari

Här är en till som ätit förmycket kolhydrater i form av bröd och potatis. Så nu är det hårda tag igen. Vill ju ha ett bra resultat på vågen, vilket jag inte tror att det blir. Men man kan ju alltid tänka positivt.



Kram

2009-03-10 @ 15:46:52
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0