En liten tupplur

Tog mig en liten tupplur förut. Gud så skönt det var. Kände att jag var på väg att somna på bussen hem från jobbet och även hemma framför datorn. Känner mig fortfarande trött men det får bli en tidig kväll. Och KANSKE får jag för mig att jogga i helgen! Ni som hängt med sen start vet ju att jag inte ska planera något för då blir det inte av. Men jag säger kanske ändå!

Vill förresten köpa nya löparkläder. Mitt vindställ är för stort. Jackan funkar ju trots att den är 2 strl för stor men byxorna får jag dra i hela tiden. Tips på prisvärda löparkläder? Gärna tröjor att ha under också! Ja allt man kan tänkas behöva egentligen. =) Vad behöver man i djungeln av löpartights, löpartröjor och toppar?

PS. fick en kommentar här att någon tipsat om min blogg bland kommentarerna i Blondinbellas blogg. Fasen vad skoj att ni läsare gillar den så mycket att ni till och med orkar skriva kommentarer hos andra! Gull!

Kommentarer
Postat av: emelie

2009-03-06 @ 19:09:03
Postat av: emelie

Läste din blogg för första gången idag, blir mkt inspirerad. Jag kämpar själv med vikten just nu och det går helt ok:)Träningen är svårare än maten tyvärr... Jag är själv 19 och har också varit uppe över 90 kg, så hemsk den sifran ser ut!! Du få gärna maila mig om du har lite tips:)

2009-03-06 @ 19:13:10
Postat av: sofie

svar: Jo, det är ju inte helt jämnställt :/ Tyvärr :(

2009-03-06 @ 19:51:55
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Hon är ju grym :)

2009-03-06 @ 23:20:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Stadiums märke Soc har bra löparkläder som är prisvärda tycker jag, har själv såna. Jag har underställ under det, köpte helly hansen på rea :)

2009-03-07 @ 12:11:50
URL: http://villakungsnas.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Intersports egna märken är väldigt prisvärda :)

2009-03-07 @ 17:26:41
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0