Hur hinner man med?

Bloggen är sjukt försummad just nu. Jag vet! Men det finns inte riktigt tid ju! Jobba, flytta och en del annat som tagit energi. Sedan att solen skiner gör ju inte saken bättre på bloggfronten! Man vill ju vara ute! Läsa andras bloggar gör jag knappt. Men jag får väl läsa ikapp lite framöver!

Hur som helst. Ligger på ungefär samma vikt fortfarande och har börjat med GI/Low Carb igen. Men jag har bestämt att jag ska få äta lite bröd denna gång. Resten ska jag skippa! Får se hur det går. Ger det inga resultat ska jag väl ta det till den mest extrema nivån ett tag.

Det kommer i alla fall inte bli en sommar då man går upp 3 kg på semestern ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0