Nåja, lite motion har det allt blivit

Har kört några korta lätta pass senaste dagarna trots allt. I Söndags blev det lite crosstrainer och styrketräning. Fick en grym jäkla träningsvärk som fasen fortfarande håller i sig kan jag meddela. I måndags blev det en kort promenad och i tisdags körde jag styrke igen, dock bara 25 minuter. Bättre än inget väl! Igår joggade jag närmare 30 min och idag ska jag eventuellt promenera med Kristian (arbetskamrat). Men vi får se, kanske tar mig ut ändå även om inte han ska med. Imorgon ska nog jag och A gymma lite igen, vi får se

Så helt off är jag ju faktiskt inte! Jag orkar bara inte sitta vid datorn och häcka :-P


Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

bra jobbat!! kram och kämpa på

2009-07-16 @ 15:01:04
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh. Duktigt att du kommit igång igen. Fortsätt så!

2009-07-16 @ 21:22:25
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0