Lördagkväll

Idag har varit en lugn dag och kväll. Känns grymt skönt. Tyvärr har jag ju mensvärken från helvetet då så det smolkar min bägare en aning. Men då är det desto skönare att bara få ligga o soffan under en filt.

Blev ingen träning förut men tänkte köra imorgon efter jag tvättat istället. Fick sådan yrsel när vi var på H&M och handlade jeans så jag tänkte att det är lika bra att låta bli. Dåligt järnvärde säkert...

Och ja appropå jeans så kunde jag nu köpa strl 32 istället för 33 så det var skoj! =) Mitt mål är att kunna ha strl 30 i jeans men vi får se om jag kan lyckas bli så pass tight över höfterna. Man är ju skapt med en bred röv så några små 27-28or kommer jag aldrig komma i hur smal jag än blir ;-) Men strl 31 är nog ingen omöjlighet i alla fall!

Nu: softa vidare och lägga något varmt på magen!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Grattis till den nya storleken =)

2009-07-04 @ 23:29:37
URL: http://aktivera.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åh vad kul att gå ner i storlek :)

Grattis!

2009-07-05 @ 10:34:15
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0