Svårt att bestämma...

Jag har lite svårt för att bestämma mig för att träna. Alltså, att exempelvis säga att på onsdag ska jag träna spinning. Det blir sällan så. Max en dag i förväg brukar jag bestämma om jag ska träna eller inte, eller vad jag skall träna.

Varför tänker jag nu då på detta? Jo för att jag satt just och funderade på vad och om jag skulle träna i helgen. Lika bra att inte bestämma, då kanske det är större risk för att det blir av? Haha.

Fördelen med mitt jobb (som lokalvårdare) är att man rör sig så mycket. Får mycket gratis motion genom det ju. Nackelen är väl att man är så pass fysiskt trött när man väl slutar jobbet att man sällan orkar göra så mycket annat än att laga mat och sätta sig framför TVn. Ska jag träna måste jag nästa göra det direkt, medan man fortfarande är uppe i varv. Sätter man sig ner blir man svintrött direkt.

Nåja, dagens lilla fundering medan jag sitter och eftermiddagssnacksar på lite jordnötter! Skönt med helg är det i alla fall! Verkar som blogg.se funkar som vanligt igen nu också! Bra!



Prenumerera *blink*

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Förstår att det är extra jobbigt att träna när man har ett sånt aktivt jobb, men du är riktigt duktig som orkar det :)

Kram

2009-01-30 @ 15:35:21
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: Mari

Förstår precis hur du tänker. När jag tränade var jag precis likadan. Jag tycker att du är super duktig som orkar att träna med tanke på ditt akriva jobb.

Kraaaaaaam

2009-01-30 @ 16:32:58
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0