Måndagen snart till ända

Ja, snart är den här dagen över också. Hållit mig på mattan hela dagen. Frukosten blev som planerad. Fikade sedan en banan vid 8-tiden samt en kopp grönt te. Till lunch blev det rester från pizzan. Har ätit lite torrostade jordnötter också på eftermiddagen. Och nu till middag blir det köttfärrsås utan spaghetti för min del. River nog lite morötter och käkar istället.

Det smidiga med LCHF är ju att man i ganska stor utsträckning kan äta "vanlig" mat och bara plocka bort tillbehör så som ris eller pasta. Dessutom får man ju vräka i grädde och annat smask i såser så jag lider inte ;-D

Det är snasket som är det svåra för mig... men jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättebra blogg :) ska följa den på direkten :D Följ gärna min blogg också.

2009-01-26 @ 18:05:05
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se/
Postat av: ija

Har också lite svårt att låta bli den där mörka chokladen =) Men vill vi så kan vi, eller hur? Heja oss!

2009-01-28 @ 21:12:35
URL: http://www.metrobloggen.se/viktig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0