Fredag, veckans bästa dag?

Ja det känns som att det är veckans bästa dag va =) Snart är arbetsdagen över och man har hela helgen framför sig!

Idag kommer det nog bli ganska många steg igen. Först jobba, sedan iväg till mitt extrajobb en sväng, sedan ska jag gå till kontoret och lämna ifrån mig nycklas och arbetskläder (slutar på extrajobbet nu!)  vilket borde ta i alla fall en halvtimma och sedan hem igen. Så jag hoppas på 20.000 steg idag. Men vi får se vad det blir!

Vad pysslar ni med en dag som denna? Och vad händer i helgen? ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara inse att man valt fel jobb för att kunna samla ihop en 20 000 steg om dagen. Man kanske ska köra rhe old trick och kliva av en hållplats innan jobbet... synd att det är så långt mellan hållplatserna bara.



Det må vara fredag men ikväll väntar ett besök på gymmet. Härligt avslut på veckan.

2009-01-23 @ 06:30:49
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Cissi

Riktigt starkt måste jag säga att gått ner så mkt! Har inte hittat din blogg försn nu men är riktigt imponerad. Har själv gått ner 18 kg på drygt 1 år och kämpar med 10-15 kg till som är mitt mål att gå ner.. Så kör just nu 4 pass i veckan 3 spinning och 1 gympass. Har du något annat bra tips? ska förmodligen börja på Cambridge metoden på måndag..

Kram

2009-01-23 @ 11:08:58
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: fröken frodig

Eftersom jag är hundvakt tors-fre-lördag så blir det extra många steg då vovven måste rastas! Ingen sovmorgon imorn dock...

2009-01-23 @ 16:29:35
Postat av: Tjockisen

Duktigt jobbat, inte alla som har orken att gå så mycket :D

2009-01-23 @ 20:56:01
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0