Mohaha! I did it anyway

Nej jag kunde inte hålla mig utan ville inviga mina nya kläder. Slet på mig dem fort som tusan och begav mig iväg på en tur. Kändes grymt bra trots att jag i stora drag sprang i uppförsbacke.

Sprang nämligen upp till IKSU, vände sedan för att ta en sväng på Ålidhöjd och efter det bar det av nedåt mot stan igen. Kan säga att det var grymt skönt att få jogga nedför Svingen. Svingen är för er som inte är Umeåbor en cykel/gångbro som leder upp till sjukhuset.

Tog vägen via älven tillbaka mot stan. Där var det lerigt som tusan så där tänker jag inte springa igen på ett tag. Den totala sträckan var ju det roligaste av allt, 6.4 kilometer! Jippie!

Sträcka: 6.4 km
Tid: 46 min och 30 sek
Snittid per kilometer: 07.16 min/km (långsammare än sist alltså, tack vare uppförsbackarna kanske?)
Puls: -- (glömde bandet...)

Lägg märke till mössränderna
i pannan!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad duktig du är! Jag har cyklat en runda idag och igår blev det 2 promenader, men jogga har jag tyvärr svårt för..

2009-04-05 @ 16:32:34
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad duktig du är! Inte långt från milen nu ju ;)

Väldigt snygga löpartights du införskaffat också (såg jag lite längre ner!). Känner också för att köpa nya!

2009-04-05 @ 18:48:42
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0