Kvällsfika

Var som sagt och fikade med en gammal bekant idag, haha gammal och gammal.. ;-P Låter som man är 40 år. Hur som helst så åt jag en bit morotskaka, men så sällan som jag fikar så var det värt det!!

Däremot måste jag köra någon slags rivstart snart, för i ärlighetens namn har det här med LCHF hamnat lite åt sidan.

Imorgon ska jag ev träna igen beroende på hur kroppen känns, och när jag får sluta på jobbet. Är riktigt stel i benen nu alltså!

Nu är jag trött så det blir en tidig kväll för mig!

Hur har er dag varit? =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Min dag har varit lite blandad. Var ute och sprang på lunchen. Underbart! Solen sken, jag flög fram och såg t.om en fjäril! Men kvällen har ägnats åt flyttpackning. Usch usch vad jag är trött på att ha saker huller om buller. Å nu fick jag så ont i huvudet dessutom. Nej, dax att krypa isäng tror jag. God natt!

2009-04-22 @ 21:44:32
URL: http://blabb.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mitt GI har hamnat åt sidan och det jag gick ner förra veckan gick jag upp i helgen då jag åt tårta och fika hos farmor och farfar, men det var det väl också värt, att få spendera lite tid med dom och något kilo upp eller ner skadar väl ingen, men nu ska jag på't igen!

2009-04-22 @ 22:37:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: ida

jag joggade/walkade sammanlagt 5km med varvad löpning och gång i lika stora doser så jag är nööjd med min onsdag! ;) kram

2009-04-23 @ 09:00:40
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0