Inte bara trött i kroppen

Hela jag känner mig råtrött. Den här helgen tog nog ut sin rätt på min gamla 25-åriga kropp, hehe. Har haft en del andra tankar i huvudet den senaste tiden också som gör att jag blir psykiskt trött. Ska inte berätta mer om det för det är för privat, men det gör i alla fall att man hamnar ur fokus.

Jag är så konstigt. Antingen blir jag svintrött eller så ligger jag och grubblar på kvällarna. Grubbleriet hatar jag för det tar sån energi från en. Energi jag behöver för att orka träna t.ex, och att orka laga nyttig mat.

Samtidigt är det skönt att t.ex köra ett träningspass för att få bort massa saker man tänker på, som man ändå inte kan göra så mycket åt. Ni vet hur det är ibland tror jag.

Nåja, det löser sig väl. Nu ska jag satsa på att sova en sväng i alla fall. För trött är jag som sagt, i kropp och själ. Imorgon är en ny, förhoppningsvis bättre dag! =)

Om jag lyckas komma iväg tidigare från IKSU imorgon ska jag nog jogga! Måste ju fan träna ordentligt om jag ska orka den där milen! Trots att jag inte är någon superwoman.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad liknande vi har skrivit idag! Visst är det jobbigt när grubblerierna tar mycket energi från en?

Man blir helt orkeslös. En springtur i skogen skingrade mina tankar lite idag iaf!

2009-04-20 @ 23:07:09
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: ullis

Jag känner igen det där med att grubbla och tänka för mycket, det är nog typiskt för oss tjejer.

Hoppas du kommer fram till något bra.

Jag finns på msn om du behöver prata, bara hojta till.



KRAM

2009-04-21 @ 19:31:13
URL: http://iamviktig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0