Värk i benen

Märks hur fort man kommer ifrån det här med att jobba stående och gående. Idag har jag haft värk i benen efter jobbet. Som växtvärk typ! Men snart blir man väl van igen antar jag. Hade en vild idé om att träna idag, men latmasken tog över min hjärna. Men i helgen ska jag köra något pass!

Löning idag också så efter jobbet roade jag mig med att betala alla räkningar. Kul det, haha! Tur det inte var så farligt denna månad så man kan lägga undan en slant. Vill börja spara till utlandsresa redan... hehe. Suget att dra iväg igen blir ju inte mindre av att snön faller utanför fönstret. Suck. Det kommer ju ligga snödrivor kvar till midsommar...

Ta mig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0