Hosta!

Kände redan igår att jag började få jobbig hosta. Idag när jag gick till jobbet blev det lite värre. Ilar i bröstet när jag hostar... och slemmet känns trögt, så jag skippar träning. Vill inte riskera att bli dyngförkyld nu precis innan resan! Är ju inte bra att anstränga sig om man har lite problem med luftvägarna heller. Bättre att vänta ut det...

Annars känner jag mig inte dålig eller nåt. Lite opepp och seg, men det har nog att göra med att det närmar sig ledighet.

Och appropå det... EBBA, du som kommenterat om Khao Lak tidigare... kan du inte tipsa lite mer om stället till mig? Mer restauranger och om det finns t.ex biograf och vad för affärer det finns osv osv =) Om du läser det här.

Maila isf gärna till emmasform[at]gmail.com

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också hosta, en skitjobbig en! Har iof vart sjuk. Mitt tips är att komb. Noskapin och Bromhexin eller andra slemlösande och hostdämpande mediciner. Funkar bra om man kommer ihåg att äta medicinen alla tillfällen man ska.. Jag glömmer ibland :/

2010-03-03 @ 21:51:42
URL: http://erikaslivs.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch vad tråkigt med hosta hoppas den försvinner innan ni åker iväg, håller tummarna för att du inte blir sjuk :) Peppkram

2010-03-03 @ 23:21:07
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0