Dagens tips

Inget tränings eller kostrelaterat alls. Men jag måste dela med mig

För oss med större byst (Dvs större än D-kupor) så kan det vara ett helvete att hitta BH-ar rent ut sagt. Speciellt axelbandslösa sådana då en mycket tung byst tenderar att dras mot jorden så att säga, hehe. Ja, ni med samma problem som mig vet exakt vad jag menar.

Men innan Thailandsresan så slog jag till och unnade mig en Wonderbra Ultimate Strapless eftersom jag läst så himla mycket bra om den. Och visst, jag var lite skeptiskt och tänkte att den nog börjar glida ner efter en halvtimmas användning. Som alla andra man testat.

MEN ICKE! Den sitter verkligen som berget! Hade den på mig flera kvällar i Thailand och trots att man svettas så sitter den där den ska! Hade den även på mig på hemresan till Sverige och tuttarna rörde sig inte många milimeter åt något håll.

Och det bästa av allt är att den finns ända upp till kupstorlek G. Jag ska lätt köpa en till! Lyckades med rabattkoder (som jag googlade) osv få ner min till under 400 kr inkl frakt från Nelly.se =)

Och ja, man får snygg klyfta ;-)




Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Wow,va bra, jack för tipset. Har också läst en massa om denna..



Glad påsk på Dig!

Kram Camilla

2010-03-28 @ 20:45:22
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Katarina

Det låter ju asbra! Måste testas, tack för tipset :)

2010-03-28 @ 23:27:42
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har faktiskt kollat på en sån där men aldrig kunnat prova den. Eftersom den kostar lite så är det ju inget man bara köper och jag är så van att alla sitter dåligt och är försmå, nuförtiden handlar jag bara på Change men kanske ska prova den där jag också om du säger att den är bra. Tack för tipset!



Peppkram

2010-03-29 @ 11:48:15
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0