Upp med tuppen

Imorgon är det upp 05.00 som gäller. Kan stiga upp lite senare på mornarna nu när jag bor närmare jobbet. På senare tid har jag börjat fixa frukosten på kvällen också så jag bara behöver plocka fram ur kylen, det sparar mig också några minuter!

Träningsväskan är i alla fall packad så imorgon blir det träning direkt efter jobbet! Kommer bli grymt skönt det! Längtar faktiskt!

Nu är det strax sängen som gäller. Hoppas man kan somna hyfsat fort. Brukar vara lite svårt när man haft sovmorgon i 9 dagar.

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Tack för kommentaren hos mig :) Gympa 1 blir det första passet jag testar! Efter skolan imorgon då gäller det ;D Var på Stadium idag och köpte ett linne från SOC faktiskt :)

Köpte vattenflaska med, och ska komma ihåg att ta med bådeden och en handduk när jag ska på spinning (vilket jag nog ska på fredag!). Och så ska jag fråga om det där med yogamatta.

Lycka till med att kliva upp imorgon. Måste också upp 5 när jag jobbar, huvva!

2010-01-17 @ 22:42:57
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0