Trött är bara förnamnet!

Ja det var ju betydligt mer folk än vad det varit de senaste veckorna kan jag ju meddela. Det var kanske inte så jag tokstressade men nästan... Men fyra dagar till nu då, sen helg! Haha, bra att man börjar räkna ner redan på måndagen... :-P

Har lagt upp mina trötta fötter i soffan nu och väntar på att äggen på plattan ska bli klara. Behöver lite i magen innan jag ska sova känner jag!

Förresten så har jag inte ätit något sötsliskigt på en vecka nu. Känns bra det. Kolhydrater har det blivit men jag ska skära ner på dem med sinom tid.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet inte hur långtid det tar att jogga 5km. Så långt har jag inte kommit. Jag lyckades ju lura mig själv förra veckan med att jogga i 30min då kom jag 4136m. Så jag kan tänka mig att det tar ca 40min... men jag vet inte.

Tänkte att jag skulle köra lite intervaller på onsdag... och bara styrka i morgon.

Jag tycker det e lite knepigt att det e huvudet som bestämer ibland...skumt....men så e det! =S



En vecka utan sötsaker e bra! =)

2010-01-11 @ 22:44:27
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Lina

En vecka utan sötsaker är jäkligt bra!! Det här med att dra ner på kolhydrater låter som något för mig, märker att jag blir ganska trött när jag äter för mycket kolhydrater... Får väl göra ett försök! :)

2010-01-12 @ 07:37:58
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0