Löningsmåndag!

Måndagar är väl alltid lite sådär måste jag säga. Men idag är det ju löning så då känns det lite bättre, eller hur? Dock kommer det mesta av min lön gå till räkningar etc. så det blir inte supermycket kvar. Dessutom hade jag två karensdagar i december.... Men jag överlever ändå! Så länge man har till mat, hyra och räkningar får man vara nöjd! Skall lägga undan pengar till Thailand också, såklart! Bara 40 dagar kvar nu!!

Kör en vilodag idag dessutom. Ganska skönt! Brukar kunna få lite dåligt samvete de dagar jag inte tränar. Men inte nu längre! Nu unnar jag mig de dagarna! Imorgon däremot blir det nog spinning. Blir skoj det! Är bra om man får längta lite efter träning också istället för att köra på tills man blir less.

Ska fara och handla när A kommer hem från uni. Fylla kylen och frysen igen. Ekar fasen rätt tomt där just nu! Fick hem lite erbjudanden från Maxi så vi får ta och utnyttja dem!

Kommentarer
Postat av: sofia

kände också att det var skönt när man såg att lönen kommit in idag! :) det lyfte en måndag helt klart ;)

2010-01-25 @ 15:55:03
URL: http://mylifemygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0